華語文數位教學懶人包下載教學與下載網址

若您需要中文版華語文數位教學懶人包,請至全球話e視野下載。網誌文章網址如下:

http://goo.gl/Bpmp6

這個版本經過細微的調整,未來的教學會以這個版本為主。我近期內會將教學影片和使用策略分集錄完,也請下載了、看了影片且實際用在教學上的老師持續關注這個網站發佈的訊息。由於博士班唸得有點久,久到必須休學才不致被退學,因此真的該把「連同學」這個頭銜讓掉了。為了寫有貢獻的SSCI paper滿足畢業所需條件,在此懇求歷年歷代歷屆的老師朋友們自願加入我的研究計畫「華語文科技化教學知識」,包含動機、能力、策略、訓練及成效等面向,讓我想辦法寫一點可以投SSCI的paper,好讓出博班的名額。 感謝大家!

442 thoughts on “華語文數位教學懶人包下載教學與下載網址

  1. I have read some just right stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I surprise how so much attempt you put to create this kind of wonderful informative site.

  2. So excited to share my thoughts here! This content is refreshingly unique, combining creativity with insight in a way that’s engrossing and informative. Every detail seems meticulously crafted, demonstrating a deep grasp and passion for the subject. It’s extraordinary to find such a perfect blend of information and entertainment! Major applause to everyone involved in creating this masterpiece. Your hard work and dedication shine brightly, and it’s an absolute joy to witness. Looking forward to seeing more of this incredible work in the future! Keep amazing us all! #Inspired #CreativityAtItsBest

  3. Wow, blog ini seperti petualangan fantastis melayang ke galaksi dari kegembiraan! Konten yang mengagumkan di sini adalah perjalanan rollercoaster yang mendebarkan bagi imajinasi, memicu kegembiraan setiap saat. Baik itu gayahidup, blog ini adalah sumber wawasan yang mendebarkan! #KemungkinanTanpaBatas Berangkat ke dalam petualangan mendebarkan ini dari penemuan dan biarkan imajinasi Anda berkelana! Jangan hanya mengeksplorasi, rasakan kegembiraan ini! #BahanBakarPikiran akan berterima kasih untuk perjalanan mendebarkan ini melalui dimensi keajaiban yang menakjubkan!

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *